پایگاه شهید سلطانی
ارسال در تاريخ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, توسط بسیج سلطانی

 

لینک دانلود

 

 

قسمتی از وصیت نامه شهید
بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان
با سلام و درود بیکران به امت شهید پرور ایران و به خانواده هایی که هر چند شهید داده اند و غمی در دل ندارند باد.
اینجانب اسماعیل قاسم زاده عضو بسیج گروه مقاومت شهید سلطانی می باشم.
و از اینجا جبهه جنگ به امت شهید پرور مینویسم و می گویم که هرچقدر شهید می دهند ناراحت نباشند،حتی خوشحال باید باشند. به خاطر همین شهید دادن هاست که انقلاب پیروز می شود و به پیش میرود و دنیا گیر، می گردد و با راهنمایی امام بزرگوارمان به پیروزی می رسد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, توسط بسیج سلطانی

 

 

برترین شکل انتظار آن است که با جان منتظِر آمیخته گردد و سراسر هستی او را فراگیرد و وی را از سهو و نسیان به حضور و ذکر و از ظلمات وهم به نور عقل بازگرداند؛ بدان سان که قلب را در اختیار کسی قرار دهد که آن را به اذن خدا و براساس (یَهدونَ بِاَمرِنا) (1) متحول سازد. چنین منتظِری عالم را در کام خود شیرین می‏یابد و هیچ حادثه‏ای توان قبضه کردن چنان قلبی را نخواهد داشت و این نه فقط در آخرت بلکه در دنیا هم چنین است: (اَلا اِنَّ اَولِیاءَ اللهِ لاخَوف عَلَیهِم ولاهُم یَحزَنون).(2)

بهترین راه نیل به چنان مقام آن است که انسان مترصد امر غیب باشد، تا اگر نسیمی وزید و پرده عالم شهادت را کنار زد، بتواند نظری به پس پرده بیندازد.

اولیای الهی، خود پرده غیب را کنار می‏زنند و ما را از پس آن آگاه می‏سازند، آن‏چنان که ائمه(علیهم‌السلام) چنین بودند؛ اما بار یافتن به چنین بارگاهی برای ما که بی دست و پا هستیم شدنی نیست. تنها می‏توانیم چشمانی باز داشته باشیم و هرگز به خواب غفلت نرویم و از مقابل پرده کناره نگیریم، تا اگر نسیمی وزید و پرده کنار رفت، گوشه‏ای از ماوراء این پرده برایمان آشکار شود:إنّ لربکم فی أیام دهرکم نفحات ألا فتعرّضوا لها.(3)

 

آثار انتظار

1/ امید به آینده

انتظار ظهور ولی عصر(عج) آثار و نتایج فراوان فردی و اجتماعی دارد. امید به آینده‏ای روشن که سهم بزرگی در حرکت‏ها، کوشش‏ها و تلاش‏های فردی و اجتماعی دارد، یکی از این آثار شمرده می‏شود و چه بسا یکی از جهات تأکید و توصیه انتظار در لسان عترت طاهرین(علیهم‌السلام) لحاظ همین فایده بوده است؛ آن‏گونه که امیر مؤمنان علی(علیه‌السلام) انتظار فرج را محبوب خدای سبحان دانسته و امید به رحمت خدا را از آثار آن معرفی می‏کند: انتظروا الفرج و لاتیأسوا من روح الله، فانّ أحبّ الأعمال إلی الله (عزّ وجلّ) انتظار الفرج (4)و حضرت سید الساجدین(علیه‌السلام)، انتظار فرج را از بزرگ‏ترین گشایش‏ها می‏شمارد: انتظار الفرج من أعظم العمل. (5)



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, توسط بسیج سلطانی
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
.:
Themes By Blog Skin :.
قالب وبلاگ